13 Mart 2016 Pazar

Small 38 Çayıyla Tanışmam Ve Etkileri

Herkese Merhaba,

Uzun zamandır blogu ihmal ettiğimin farkındayım ama instagram üzerinden ürünleri yorumlamak ve kişilere hızlı ulaşmak daha kolay geliyor açıkcası. Ama Small 38 çayını buradan yorumlamak ve uzun anlatmak istedim. Kilo verme sürecim yaklaşık bir yıllık bir süreç oldu benim için. Ve bu süreç pilatesle başladı hala da devam etmekte. Pilatesle 7 ayda 7 kilo verdim ve ölçülerim cm olarak çok değişti. Daha önce bir çok spor salonuna gittim,bunların arasında B-Fit ve Fitness salonları da oldu ama hiç birinden bu etkiyi göremedim. Bu anlamda ilk olarak Pilatesi kilo vermek daha doğrusu sıkılaşmak isteyenlere kesinlikle önerebilirim.


Small 38 çayıyla tanışmam ise 2 hafta önce oldu. Çayı günde 1 kere yemekten yarım saat önce 1 tatlı kaşığı 5 dakika demleyip içiyorsunuz, kullanımı oldukça basit.Çay tamamen bitkisel içeriğe sahip. Etkileri ve vaadleri ise şöyle;
Çayın içeriğinde bulunan bitkiler ve vadettikleri şöyle;
İştahı kapatır,
Bol su tükettirir,
Metabolizmayı hızlandırır,
Kabızlık problemini yok etmeye yardımcı olur,
Vücuda enerji sağlar,
Yağ yakımını hızlandırır,
Ödem atımını sağlar,
Karaciğeri temizler,
Kadınların özel günlerini rahat geçirmesini sağlar,
İdrar yolları iltihabını alır,
Kimler Kullanamaz? kalp rahatsızlığı, ritim bozukluğu, yüksek tansiyon ve gebelerde kullanımını önlem olarak tavsiye etmiyorlar.
En önemli özelliği ise; kişiye göre hazırlanıyor olması yani siz rahatsızlıklarınızı belirtiyorsunuz ve içerik ona göre belirleniyor. 
İçerik;Mate
Safran
Kitre
Biberiye
Hibuskus
Funda
Sinameki
Ginseng
Lohusa Şerbeti
Sandroz Sakızı
Keten Tohumu  
 
Bende ki etkilerine gelince; İştahımı kesinlikle kapattı bunu çok rahat söyleyebilrim ayrıca su içme ihtıyacımı arttırdı ve en önemlisi bağırsak hareketlerimi düzenledi. Kilo olarak benim çok kilo fazla olmadığından 2 hatfda 1 kilo verdim. Ama çayı yollarken zaten kilomla orantılı çok kilo kaybım olmayacağı söylenmişti. Sonuç olarak; ben çaydan oldukça memnunum, iştahımı kapatıp gereksiz yediklerimden beni uzaklaştırdı. 

10 yorum:

  1. Daha önce bu tarz çaylar kullandım ama pek etkisini görmedim ne yazık ki.Peki daha fazla kilo verme ihtiyacı olanlarda da etkileri aynı mıdır?Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Yazımda da belirttiğim gibi bende çok büyük kilo kayıpları olmadı ama iştahımı kesti büyük ölçüde. Çaylar kişiye göre hazırlandığı için sizde farklı etkileri olabilir. İnstagramdan small38 e ulaşabilirsiniz :)

      Sil
    2. Merhaba iyi günler Small38 zayıflama çayının satış temsilcisiyim instagram'dan takip edebilirsiniz sorularınızı cevaplayabilirim @small38sedef

      Sil
  2. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım. Ben de bloğumda Amerika notları, yemek tarifleri, çocuğumla etkinlikler gibi birçok alanda yazıyorum. Blog yorum kardeşliği grubumuza da beklerim. Yeni yayın ve yorumlar da görüşmek dileğiyle bloğuma da beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Daha çok yaz hergün yazmaya çalış bloğunu boşlama. Arkadaşları gez yorum bırak. Bloğuna bol bol ziyaretçin olur.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba iyi günler Small38 zayıflama çayının satış temsilcisiyim instagram'dan takip edebilirsiniz sorularınızı cevaplayabilirim @small38sedef

    YanıtlaSil
  5. Bende kullanıyorum 17günde 6kilo verdşmv

    YanıtlaSil
  6. TITIAN POTPAN HABANERO - TINNIA Art
    TITIAN POTPAN HABANERO. TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA Art. fram titanium oil filter TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA Art. used ford edge titanium TINNIA Art. TINNIA micro titanium trim Art. TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA titanium build for kodi Art. TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA Art. TINNIA Art. titanium necklace mens TINNIA Art. TINNIA Art. TINN

    YanıtlaSil